onsdag 9 januari 2008

onsdag (?)

på tisdag åker jag till Thailand med min familj och älskling och jag har lyckats gå upp i vikt
haha så himla typiskt mig. jag väljer att skylla på en pojkvän som är så fruktansvärt fantastisk
och luktar godast i världen och har en famn som är den tryggaste plats jag vet. sådetså

jag vet att det inte håller ^^ men igår åt jag knappt ngt och gick i flera timmar och nu har jag gått en morgonpromenad! jag gick ner ett kilo sen igår och även om jag vet att det antagligen beror på hur många gånger jag kissat så känns det ändå bra (;

jag har beställt en bikini som jag faktiskt tänker ha på mig! tror jag. nu börjar faktiskt jag faktiskt försöka ha JAG-ÄR-NÖJD-MED-MIN-KROPP-FÖR-JAG-ÄR-JÄVLIGT-HET tankar! och intala mig själv att vad jag strävar efter är sjukt och min kille upprepar hela tiden hur sjukt äckligt det är och att han nog inte kommer kunna tycka jag är lika fin. det vill jag ju inte :O

4 kommentarer:

Anonym sa...

Försök se hur fin du är som du är. Visst, jag känner dig inte men jag är säker på att du är bra precis så som du är!

Anonym sa...

Har du lagt ner din blogg? Saknar dej =)

Anonym sa...

Var är du någonstans? Kom tillbaka!!

Anonym sa...

Ha det så kul ! ;)