tisdag 18 december 2007

tisdag?

jag har ingen koll på dagarna, bara sover, ligger i soffan och sen går ut och går ^^
54.3 idag, jag ligger helt galet mycket före i schemat men det är nog bra för det går ju bara saktigare och saktigare. jag åt några mandariner igårkväll, pappa frågade om jag ville ha och jag sa först nej och han accepterade det, men sen åt jag några och tänkte att nu vill jag inte höra mer tjat! har aldrig sett så små mandariner förut, säkert mindre än halva en vanlig, haha. supergulliga

vi ska bowla idag och sen ikväll hoppas jag på långprommis men det är ju aldrig ngn som orkar :/
imorgon är det dessutom bup och vägning, YEEY! jag har råkat gå ner mellan 1 och 2 kg på inte ens en vecka.. oops
nu får jag lite panik och vet inte hur jag ska göra, får HÄLLA i mig vatten och om jag ändå har gått ner på hennes våg får jag säga att jag inte drack halvlitern kaffe som jag gjorde förra gången ^^

Inga kommentarer: